Najczęściej zadawane pytania

SPRAWDŹ CZY KTOŚ PRZED TOBĄ NIE MIAŁ TYCH SAMYCH WĄTPLIWOŚCI

Preferujemy kontakt mailowy – jest to najlepsza metoda przekazywania informacji o Twoim zamówieniu do naszych grafików i pozwala na szybkie odnajdywanie tego co potrzebne na danym etapie realizacji zamówienia/zapytania. Możesz oczywiście do nas zadzwonić i “zagaić” rozmowę, ale musisz mieć świadomość, że tylko mailowe ustalenia są dla nas wiążące.

Najlepiej w pliku z tabelą, to nam znacznie ułatwi pracę.

Zawsze prosimy o pliki z logotypami wykonanymi w krzywych. Jeśli zdarzy się, że nie macie takich plików, to prosimy o pliki w jak najlepszej rozdzielczości. Niestety przesłanie nam pliku o rozdzielczości 25x25px czyli tzw. “ikonki” na pewno uniemożliwi wykonanie jej na Waszych strojach.

Tak, jak najbardziej, ale większa ilość to nie dwie szt 😛

Tak, zamówienia realizujemy od jednej sztuki, więc możemy w ten sposób wykonać dla Was prototyp.

Najlepiej zmierzyć rzecz o podobnym charakterze, którą macie w szafie i porównać ją z tabelą rozmiarów prezentowaną na naszej stronie przy danym produkcie.

Tak, ale jeżelii jesteście szkołą lub inną instytucją, której regulamin lub prawo zabrania dokonywania wpłat zaliczek przed realizacją zamówienia, to napiszcie do nas. Sprawdzimy czy nie jesteście podejrzani, poprosimy Was o pewne dokumenty, które potwierdzą Waszą tożsamość i zdolność do złożenia zamówienia. Jeśli wszystko będzie ok, a realizacja zamówienia i opóźniona zapłata nie puści nas z torbami, to pewnie wyrazimy zgodę na brak zaliczki.

Czas realizacji zamówień to 10 dni roboczych (wrzesień – październik – 15 dni) od momentu:
– zaakceptowania projektu,
– wpłaty 100% zaliczki na nasze konto (są wyjątki, patrz odpowiedź na pytanie nr 11)
– przesłania do nas listy z zamówieniem (rozmiary, nadruki, numery, nazwiska itp)


Warto zauważyć, że wskazany czas biegnie dopiero od zaakceptowania projektu, a wcześniej potrzebujemy kilka dni na dogadanie się z Wami odnośnie projektu i wykonanie jego ostatecznej wizualizacji dla Was. Jeśli macie pomysł na fajne stroje i skomplikowany projekt z dużą ilością nadruków, to dajcie nam trochę więcej czasu na stworzenie dla Was tego czego chcecie i zgłoście się do nas odpowiednio wcześniej. Jeśli nie macie pomysłu, a spieszy się Wam, to skorzystajcie z naszych gotowych projektów autorskich umieszczonych na stronie danej dyscypliny sportowej w naszej ofercie i ewentualnie przekażcie nam informacje dotyczącą zmiany kolorów i umiejscowienia nadruków. Na wizualizacje nawet prostego projektu na pewno poczekacie 2-3 dni roboczych od momentu napisania do nas maila z zapytaniem.

Nasze produkty zawsze wysyłamy kurierem, czasami zdarza się że nasi klienci odbierają swoje nowe stroje osobiście, po wcześniejszym umówieniu się z nami na odbiór. Koszt wysyłki kurierem uzależniony jest od wielkości zamówienia, ale przeważnie dla wysyłki w Polsce jest to ok. 20zł.

Tak, wszystkie nasze produkty są wykonywane z materiałów, które są oddychającymi i są dedykowane do użytku przez sportowców.

Wszystkie nadruki wykonujemy metodą sublimacji.